Мјерење задовољства корисника у 2019.

Институт за стандардизацију Босне и Херцеговине у складу са захтјевима стандарда система управљања сваке године врши мјерење задовољства корисника ради добивања повратних информација у којој мјери су заинтересоване стране задовољне пруженом услугом. На основу резултата мјерења предузимају се одређене корективне мјере ради континуираног унапређења и побољшавања пословних процеса.  

 

Основни циљеви који се желе постићи мјерењем задовољства корисника су:

 

  • развијање свијести о потреби спровођења анкетирања задовољства корисника;
  • развијање и промовисање дијалога с корисницима;
  • непосредан контакт са широким кругом корисника;
  • препознавање различитих група корисника и добивање информација о њиховим потребама и очекивањима;
  • унапређење пословних процеса у Институту.

 

 

Употребом online алата за анкетирање спроведене су три анкете, усмјерене на кључне релевантне заинтересоване стране. Резултате спроведеног истраживања можете погледати на:

 

 

Институт за стандардизацију Босне и Херцеговине се захваљује свима вама који сте издвојили вријеме за учешће у анкетама, као и на вашим приједлозима и коментарима.