Mjerenje zadovoljstva korisnika u 2019.

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine sukladno zahtjevima standarda sustava upravljanja svake godine vrši mjerenje zadovoljstva korisnika radi dobivanja povratnih informacija u kojoj mjeri su zainteresirane strane zadovoljne pruženom uslugom. Na temelju rezultata mjerenja poduzimaju se određene korektivne mjere radi kontinuiranog unapređenja i poboljšavanja poslovnih procesa.  

 

Osnovni ciljevi koji se žele postići mjerenjem zadovoljstva korisnika su:

 

  • razvijanje svijesti o potrebi provedbe anketiranja zadovoljstva korisnika;
  • razvijanje i promoviranje dijaloga s korisnicima;
  • neposredan kontakt sa širokim krugom korisnika;
  • prepoznavanje različitih skupina korisnika i dobivanje informacija o njihovim potrebama i očekivanjima;
  • unapređenje poslovnih procesa u Institutu.

 

Uporabom online alata za anketiranje provedene su tri ankete, usmjerene na ključne relevantne zainteresirane strane. Rezultate provedenog istraživanja možete pogledati na:

 

 

Institut za standardizaciju Bosne i Hercegovine zahvaljuje se svima vama koji ste izdvojili vrijeme za sudjelovanje u anketama, kao i na vašim prijedlozima i komentarima.