Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)feedback
Дефиниција (ЕН)<customer satisfaction> opinions, comments and expressions of interest in a product (3.7.6), a service (3.7.7) or a complaints-handling process (3.4.1) [SOURCE: ISO 10002:2014, 3.6, modified — The term “service” has been included in the definition]
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)povratna informacija
Дефиниција (БС)<zadovoljstvo kupca> mišljenja, komentari i izražavanje interesovanja za proizvod (3.7.6), uslugu (3.7.7) ili proces (3.4.1) postupanja s prigovorima [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.6, modifikovano — Termin „usluga“ uključen u definiciju]
Термин (ХР)povratna informacija
Дефиниција (ХР)<zadovoljstvo kupca> mišljenja, komentari i izražavanje interesiranja za proizvod (3.7.6), uslugu (3.7.7) ili proces (3.4.1) postupanja s prigovorima [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.6, izmijenjeno - naziv ,,usluga" uključen u definiciju]
Термин (СР)пoврaтнa инфoрмaциja
Дефиниција (СР)<зaдoвoљствo купцa> мишљeњa, кoмeнтaри и изрaжaвaњe интeрeсoвaњa зa прoизвoд (3.7.6), услугу (3.7.7) или прoцeс (3.4.1) пoступaњa с пригoвoримa [ИЗВOР: ISO 10002:2014, 3.6, мoдификoвaнo — Teрмин „услугa“ укључeн у дeфинициjу]
Датум2015-12-16
СтандардиBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017