Терминолошки рјечник стандардизације

Област стандардиззацијеОсновни стандарди
Teхнички комитетBAS/TC 3- Управљање квалитетом и обезбјеђење квалитета
Термин (ЕН)quality manual
Дефиниција (ЕН)specification (3.8.7) for the quality management system (3.5.4) of an organization (3.2.1) Note 1 to entry: Quality manuals can vary in detail and format to suit the size and complexity of an individual organization (3.2.1).
Термин (ФР)
Дефиниција (ФР)
Термин (ДЕ)
Дефиниција (ДЕ)
Термин (БС)poslovnik o kvalitetu
Дефиниција (БС)specifikacija (3.8.7) za sistem upravljanja kvalitetom (3.5.4) jedne organizacije (3.2.1) NAPOMENA 1 u vezi s ovom tačkom: Poslovnik o kvalitetu može se razlikovati u pogledu nivoa detalja koje sadrži i u takvom obliku da bi odgovarao veličini i složenosti pojedinačne organizacije (3.2.1).
Термин (ХР)poslovnik kvalitete
Дефиниција (ХР)specifikacija (3.8.7) za sustav upravljanja kvalitetom (3.5.4) jedne organizacije (3.2.1) NAPOMENA 1 u vezi s ovom točkom: Poslovnik kvalitete može se razlikovati u pojedinostima i obliku, ovisno od veličine i složenosti organizacije (3.2.1).
Термин (СР)пoслoвник o квaлитeту
Дефиниција (СР)спeцификaциja (3.8.7) зa систeм упрaвљaњa квaлитeтoм (3.5.4) jeднe oргaнизaциje (3.2.1) Нaпoмeнa 1 у вeзи с oвoм тaчкoм: Пoслoвник o квaлитeту мoжe дa сe рaзликуje у пoглeду нивoa дeтaљa кoje сaдржи и у тaквoм oблику дa би oдгoвaрao вeличини и слoжeнoсти пojeдинaчнe oргaнизaциje (3.2.1).
Датум2015-12-16
СтандардиBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017