Terminološki rječnik standardizacije

Oblast standardizacijeTemeljni standardi
Tehnički komitetBAS/TC 3- Upravljanje kvalitetom i osiguranje kvalitete
Termin (EN)complaint
Definicija (EN)<customer satisfaction> expression of dissatisfaction made to an organization (3.2.1), related to its product (3.7.6) or service (3.7.7), or the complaints-handling process (3.4.1) itself, where a response or resolution is explicitly or implicitly expected [SOURCE: ISO 10002:2014, 3.2, modified — The term “service” has been included in the definition]
Termin (FR)
Definicija (FR)
Termin (DE)
Definicija (DE)
Termin (BS)prigovor
Definicija (BS)<zadovoljstvo kupca> izražavanje nezadovoljstva upućeno organizaciji (3.2.1), koje se odnosi na njene proizvode (3.7.6), usluge (3.7.7) ili sam proces (3.4.1) postupanja s prigovorima, pri čemu se eksplicitno ili implicitno očekuje odgovor ili rješenje [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.2, modifikovano — Termin „usluga“ dodan u definiciju]
Termin (HR)pritužbe
Definicija (HR)<zadovoljstvo kupca> izražavanje nezadovoljstva upućeno organizaciji (3.2.1), koje se odnosi na njezine proizvode (3.7.6), usluge (3.7.7) ili sam proces (3.4.1) postupanja s prigovorima, pri čemu se eksplicitno ili implicitno očekuje odgovor ili rješenje [IZVOR: ISO 10002:2014, 3.2, promijenjeno - naziv ,,usluga" uvršten u definiciju]
Termin (SR)пригoвoр
Definicija (SR)<зaдoвoљствo купцa> изрaжaвaњe нeзaдoвoљствa упућeнo oргaнизaциjи (3.2.1), кoje сe oднoси нa њeнe прoизвoдe (3.7.6), услугe (3.7.7) или сaм прoцeс (3.4.1) пoступaњa с пригoвoримa, при чeму сe eксплицитнo или имплицитнo oчeкуje oдгoвoр или рjeшeњe [ИЗВOР: ISO 10002:2014, 3.2, мoдификoвaнo — Teрмин „услугa“ дoдaн у дeфинициjу]
Nadnevak2015-12-16
StandardiBAS EN ISO 9000:2015
BAS EN ISO 9000:2017
BAS EN ISO 9000:2017